Wednesday, November 25, 2009

kenangan manis di sekolah

Kenangan manis di sekolah ialah seperti rimup, hari sukan dan lain-lain. Pada hari sukan berlangsung beberapa bulan lalu , saya berada di dalam kumpulan merah . saya berasa gembira kerana mendapat banyak pingat tetapi kumpulan biru menang .kumpulan kalah juga di tangan kumpulan biru . Pada bulan sepuluh, saya dan rakan-rakan pergi ke Pulau Pangkor untuk meyertai program kem satu malaysia disana banyak rakan -rakan yang baru , kami banyak menghabiskan masa disana dengan program yang telah diberikan kepada kumpulan masing-masing.kami berkhemah di padang sekolah ,didalam kem itu sebanyak 296 murid meyertai kem itu . Kami tidur 3hari 4 malam kami balik dengan perasaan gembira dan sedih .Pada bulan sebelas kami meyertai Rimup di sekolah india di sugai gedong , kami berjumpa banyak rakan -rakan lama.
pada bulan lalu , sekolah telah mengadakan lawatan pergi ke kuala kangsar ,kami pergi dengan menaiki bas Ayah wan chuan rakan sekelas saya .pada mulanya kami pergi kilangmembuat kraf tangan , saya sempat membeli anting-anting selepas itu kami pergi ke kilang kicap disana sunguh busuk baunya selepas itu kami pergi ke kilang labu sayung saya membelilabu sayung untuk dibawa pulang .Kami juga pegi melawat Istana di kuala kangsar,kami pun pulang ke sekolah dengan perasaan yan gembira inilah kenangan manis disekolah tetapi banyak lagi kenangan manis disekolah

No comments:

Post a Comment